12 Ağustos 2011 Cuma

İşte Görmek İstediğim Manzara

     Hayatımın nasıl olması gerektiğine karar verdim. Öncelikle yaşadığım hayata bi bakalım : Günde 15 saatin üstünde uyku, geri kalan zamanda yatarak dizi-film izleme, kola içmeden geçmeyen tek bi gün olmaması, leş gibi bir oda, manyaklıkta benden eksik kalmayan bi kız kardeş,İnsanlardan edilen nefret,vs .

     Ve sonra bir diziye rastladım. Black Books. Dedim ki işte abi ideal hayat tarzımı buldum sonunda. Hemen sizede resimlerle anlatayım diziyi.

     Bernard diye huysuz bi herif var ( ki benim idolüm bu adam işte ), bu mübarek şahısın bi kitapçı dükkanı var.Dükkan şu :
     Gördüğünüz gibi pis pasaklı biyer. Camların tozundan içerisi gözükmüyo. Gerçi iyi oluyo içerinin pisliği gözükmüyo böylece :D Ve şimdide sıra içindekileri tanıtmakta :D Karşınızdaaaaaaa Bernard Black :D
 
     Hey tanrım ya şuna bakın tipinden asalet akıyo :D Hele o saçların ihtişamı.. O bakışlar.. :D İşte bu şahıs bütün gününü içki içip , sigara tüttürerek ve müşterileri rencide ederek geçirir :D  İşte müşterinin birine Meşgulüm deme stili :D


    Veee işte Bernard a benzediğime ikna olduğum bir foto ve açıklama daha :D




     Ve gelelim Bernardın arkadaşlarına. Dükkanda Bernarda yardım eden ve çoğu zaman onun hem anası hem babası olan Manny :D



     O elindeki ayrı bi olay :D O sahnede "gelecekten gelen fahişe bi robot " taklidi yapıyodu :D   Sıradaki de yan komşuları ve Bernardın eski dostu Fran. Ne iş yaptığı belli değil. Sürekli iş değiştiriyo. Erkekler konusunda mükemmel bi şanssızlığı var :D Ve karşımızda Fran :D





     Sonuç olarak, benimde sahip olup olabileceğim en olumlu hayat böyle birşey olacak. Çok iyimser olmanın bi faydası yok. İşte sonum budur !
                                                   
                                                        Hadi ama ne kadar kötü olabilr ki :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder