5 Ağustos 2011 Cuma

Nasıl Vampir Oldum ?

     Evet sayın olmayan okuyucularım, açlık hayal gücüme vurdu. Bir ramazan gününden daha size Şerefe demek istiyorum. dudağımda yara var, saçlarım yağlı, yüzümdeki siyah noktaları evlat edinmek üzereyim ama saçlarım güzel. Eeevvveetttt pasaklılarda modayı takip eder.


     Ramazan ayları (neden aylar nedir bilmiyorum yılda sadece 1 ramazan ayı var, belki de bize sonsuzlukmuş gibi geldiği için olabilir), özellikle yaz aylarına denk gelmeye başladıklarından beri hayatımı çok değiştirdi.Öncelikle annemle aramızda 30 cm olmasına rağmen cep telefonuyla konuştuk az önce. Anneme trip attım neden hiç görüşemiyoruz diye. ve bunda ciddiydim. Annemde sesin yankı yapıyor bahanesiyle telefonu kapatıp kaçtı. Böyle bir sonu hak etmiyordum. Neyse konuya dönelim, hayatımın değişmesinden bahsediyordum. Evet sayın seyircilerim , ben vampir oluyorum. Eğer böyle bir şey cidden yoksa da ben yaratıyorum böyle bir yaratığı.Hemde oruç sayesinde. Gece sahurdan sonra gün ağarana kadar uyumuyorum, gün aydıktan sonra uyuyup gün batana kadar da uyanmıyorum. uyansam bile öylece uzanıp gözlerimi dikip bakıyorum. Ölü gibi :| İftardaki halimi hiç anlatmak istemiyorum, çok içler acısı bir durum. Sayın yetkililer buradan size sesleniyorum, bu yeni bir türün doğuşudur. Uyarılmadık demeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder