27 Ağustos 2012 Pazartesi

Bir Kuğu Gibi Süzülürken.. Baammm!!

Hani bazı insanların bazı meslekleri yapması imksansızdır ya, bilirsiniz. Mesela kan tutan bi cerrah görmedim ben şimdiye kadar. Ya da bitkilere alerjisi olan bi ziraatçi ( Aslına bakarsan eniştem bitkilere alerjisi olan bi ziraat mezunu.Not:Şuan sınıf öğretmeni).  İşte bunun gibi, benimde asla yapamayacağım bi meslek var: Hırsızlık.

Genelde geceleri yaşayan bi insan olduğum için, ben ayaktayken evdeki herkes uyumuş oluyo.Bende onlar rahatsız olmasın diye sessiz olmaya çalışıyorum. Tabii ki başarılı olamıyorum. Hatta sıçıp sıvıyorum bile denebilir. İşimi hızlıca halledip, alacağım ne varsa alıp gideyim diyorum, etrafta ne var ne yok döküyorum. Yavaş olayım diyorum daha beter oluyo. Hiç bişey yapmadan sadece yürüyüp geçeyim diyorum bu seferde bacaklarım kütlüyo !



Az önce de yüz yıldır aynı yerde duran sandalyeye bodoslama çarptım görmeyerek! Bacaklarımın heryeri mosmor. Allah vergisi bi yürüme yeteneğim var biliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder