26 Ağustos 2012 Pazar

Süper eğlenceli günlük yaşantım

Pekala. 10 gün sonra Almanya'ya gidiyorum. Daha heyecanlı ve hazırlık yapıyo olmam gerekmez miydi? Peki şuan nasılım? İşte böyle:

Yüzümde 10 kilo sivilce, rahatsız ediyo diye hunharca yakasını kestiğim tshirtüm, saçlar başlar yağlı, sokak çocuğu edasında evde dolaşmalar, sadaka ister gibi annemden kahvaltı dilenmeler.. İşte bu haldeyim. Annemden kaptığım yemeği şu şekilde zarifçe yiyorum: 



Sanırsınız ki nenem ingiliz asilzadesi, bütün bu soyluluk bana geçmiş. Değil mi ? 

Yemek yeme hadisesini atlatınca, sıkılmaktan sıkılıp bilgisayar başına geçiyorum. Bilgisayarda da çok işe yarar bişey yapmıyorum ama kendimi kesmemi engelleyen bi uğraş benim için. Tabi bazen kendimi fazla kaptırıyorum. Şöyle göstereyim : 

 Evdekileri böyle korkutmuşluğum çoktur. Hep asillikten anacım.

İşte günlerim böyle dopdolu geçiyo. Sanırsınız ki dünyayı ben kurtarıyorum. Neyse tamam uyku düzenimden hiç bahsetmicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder