30 Aralık 2011 Cuma

Evde Saç Boyamak

Her kızın saçlarıyla uğraşması normaldir. Bende bu kaideye uyup normal birşey yapayım dedim. Demez olsaydım. Şu saçımın başına gelenleri dizi yapsaydım Yaprak Dökümü olurdu.

Bu işe nasıl bulaştım ? Kızıl saça bayılıyorum. Bir hevesle kızıla boyadım. Sonrasını hatırlamıyorum.. Bu hallere nasıl düştüm, ne günah işledim de naletlendim bilmiyorum.

Uzuunn, güçlüü, parlakk, yumuşacıkk saçlarımı katlettim. Hemen fotoğraflarla anlatıyorum.

Bakınız, eskiden böyleydim.


Mis gibi bi hatundum ben eskiden.  Ve bakınız şuan nasıl oldum :



Hiç abartmıyorum aynen böyleyim. Hatta bundan daha kötüyüm.En azından burada tek bir renk var. Benim saçlar alacalı beleceli Picasso resimleri gibi oldu.

Saçlarımı rezil etmem de emeği geçen Koleston, Loreal,  Neva Color, Palette, Garnier ' a teşekkürü bir borç bilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder