31 Aralık 2011 Cumartesi

Kardeşim ve Mikroskop

Bütün bunlar başıma cimriliğim yüzünden geldi. E-mail ime gelen bir Kargo Bedava kampanyasına dayanamayıp Bitenekadar.com dan ucuz ve işe yarar bişeyler bakmaya başladım.Ve minik şirin bir Mikroskop almaya kadar verdim. [[ İşe yarar =bknz : Mikroskop  ]]

Heyecanla beklediğimiz kargo geldi.  Ve kardeşimin dediği ilk söz " holeeyyy sümüğümü inceliceeeemmm". Kendisi 16 yaşındadır. Aradan bikaç gün geçti, tam sümük mevzusunu unuttu diyodum ki az önce bir baktım burnunu karıştırıyo. Pislik köpek napıyosun? dememle önündeki mikroskopu görmem bir oldu. Minik mikropuma  eziyet bununla da bitmedii. Sümükten hevesi geçince bu seferde elinde bıçak "ben biyerimi kesip kan incelicem "demeye başladı. Lan yapma etme yazıktır künahtır, yoookkk laf dinlemiyo. En sonunda dedim, benim bi yaram var onu yolup kanatayım bekle. Kızın tepkisini görseniz sanırsınız ki Hannibal Lecter.

Demek ki neymiş, kardeşlerinizin eline bilimsel şeyler vermiyormuşsunuz. Yoksa alimallah sizi parça parça kesip inceler. Benden söylemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder